fredag 5 februari 2010

Mommy, mommy, I won a prize!



Från Marmoria, Puffens motsvarighet till Roger Federer.

Skickas vidare till sju bloggare: Mia, Razaha, Mitt liv, min sanning, Balkongbloggaren, Sopkarusellen, Tjotten, Cissi. (Jag KAN inte göra direktlänkar för jag kan bara inte, men adresserna finner ni i slutet på inlägget.)

Ochsåvardetsjumindrekändasakerdårå:

Jag är en jävel på att sticka avancerade tröjor och sjalar.

Jag tycker om att byta däck på bilen.

Jag tänker inte fira nån mer hysterisk jul, från och med i år.

Ibland lyssnar jag på Josh Groban och gillar det.

Jag har supit bort Jakob Hellman när han var förband åt Wilmer X, alldeles i början av sin karriär och gärna ville följa med mej på efterfest. Men jag orkade aldrig gå tillbaka och hämtade honom.

Jag har röstat på miljöpartiet för mannen jag var så kär i ville det (dom kom ändå inte in i riksdagen det året.)

Jag tycker inte att champagne är särskilt gott, men jag låtsas det.

Adresserna:

pixeljag.blogspot.com
cissi0224.blogspot.com
skrivklotter.blogspot.com
sopkarusellen.blogspot.com
miasblogg.com
novellbloggen-razaha.blogspot.com

Balkongen hittar jag inte just nu, men den kommer. Sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar